Vad fan finns det titel för?

Det har kommit till min kännedom att jag kommer bara att få VG i engelska.
Kanske också bara G i svenska.

Nu frågar jag er som sett hur jag skriver i den här bloggen. Känns det som om jag är värd ett G i svenska? Känns som att ,om man bara skulle ta in mitt språk när det gäller den här bloggen, så skulle jag i alla fall vara värd ett VG? VG:n är liksom också en skamfläck, anushår och urinera på skolan etc.

Jag vet också att man inte kan jämföra så, bla bla bla bla. Jag greppar bara efter halmstrån för att må bättre. 

Hur kan man samla alla lärare på samma ställe tilsammans med deras avkomma och bara mejja ner dem?
Jag funderar på att starta en kurs i ledarskap. Då kommer de som gamar till ruttet kött.

~ av genomskinlig på maj 28, 2008.

Kommentera

 
