And the reaper welcomed his child proudly and kissed it on the forhead but realized that the since he is the reaper he only has a skull and no lips, therefore he couldn’t kiss his child.

Mwhaha at blogginläggstitel. Enbart efter att ha läst Johannes blogg kan jag få be att tillägga.

Nåväl
Detta är min dag i sin korthet.
Efter att ha sovit i kanske 3-4 timmar på sin höjd så väcker mamma mig eftersom det är min lillasysters, Sanna, födelsedag. Detta innebär i alla fall att jag kommer mig upp, vilket jag verkligen inte skulle gjort annars. Tar mig till skolan för första gången den här veckan – Jag behöver nog inte ens ta upp 20 min stan 20 min vänta 20 min till skolan, buss buss buss. Anyho så kommer jag in i klassrummet och finner det tomt och smutsigt. Det ser egentligen ut som det alltid gör. Går in på outlook utan någon särskild anledning. Mycket riktigt. Den dag jag väljer till att komma hit är vi tydligen lediga på. Yey. Jag sitter i alla fall kvar en stund.

Då kommer Janne förbi och säger.
Jaha, det är ju lite lustigt. Du kommer ju jämt försent till allt och så nu när du är i tid så är ni lediga. Jo, du förresten. Du har ju ett S i ljudmedia.

Det kommer lite grann som en chock för mig. Nog fan ska jag ha ett G! Men tydligen eftersom jag inte gör, eller har gjort ett slutprojekt kommer jag att få S. Vad fan liksom. Då är det ju lika bra att skita i det och inte få ett betyg alls. Det drar ju ändå ner snittet.

Detta får mig i alla fall att skriva ett argt mail till alla lärare som minsann inte har gett tillräckligt med information. Inte fan vet jag vad jag ska få för betyg.

Jo! Jag gick in till engelskalärarn och frågade. Det är mitt bästa ämne. Vad jag förstod av vad hon sa kommer jag bara att få VG!? Detta förstår jag verkligen inte alls. Jag är så jävla irriterad. Allting bara spyr eld på bensinen som brinner i mitt hjärta. Elden symboliserar min vilja att flytta så JÄVLA snabbt som möjligt. Jag är verkligen inte medveten alls hur det kommer att vara, men jag känner bara mer och mer att det skulle vara bra för mig.

Jävla kuk hora fitt skola.

~ av genomskinlig på maj 28, 2008.

Kommentera

 
