Fläskläpp

Idag skrev jag det nationella provet i engelska. Idag var det hör och läsförståelse. Men eftersom jag var sen pga ett tandläkarbesök så var jag bara med på hörförståelsen. Jag har i alla fall gjort provet. Dock har jag haft 3 st sprutor bedövning i käken. Tandläkaren sa att det egentligen borde räcka med en. Men eftersom jag kände hans onda borr i tanden även efter den andra sprutan så bestämde han att han skulle trycka in ännu mer artificiellt producerat hästsövmedel i min käke. Det var inte så trevligt att sitta på letkionen rycka i sina moppefjun som jag brukar göra när jag tänker och inte känna att jag faktiskt gjorde det.

Nåväl, svenska nationella imorgon. Jessica ska hjälpa mig. Med det sagt kom jag just på att jag ska skriva överallt där hon kan tänkas befinna sig att hon ska hjälpa mig. Nog för att jag på något sätt frågar om för mycket ; PWAH. Simon Rimertzon ber om för mycket. Mwhahahaha . Skulle vara ett jävligt bra filmtips till en cynisk komedi med Dr.Cox i huvdrollen vilket osökt får mig att tänka på att egentligen borde Jessica gilla Scrubs enbart på grund av honom.

Nu ska jag osökt tänka på min hemgång. Väl hemma ska jag göra nationellt svenska tal. Vilket betyder att jag ser film till klockan 00.00 och sedan börjar arbeta. Ge mig viljestyrka och självbevarelsedrift.

~ av genomskinlig på maj 15, 2008.

Ett svar to “Fläskläpp”

  1. Scrubs handlar om pappersarbetet på ett sjukhus.

    Jag tycker om detaljen att du inte tog med den mogna damens halvraggningskommentar.

    (Jag sitter på Firefox nu, Richard har en jättegay funktion som gör att varje fönster får ett unikt namn. Fire, följt av ett annat djur än räv. Firehorse, firewolf osv)

Kommentera

 
