Resa

Har varit borta och rest. Jävligt mycket som hänt men jag kan dra en väldigt kort resumé

Planen var att jag först skulle till Eskilstuna och hälsa på Jessica och Linn. Jag minns inte mycket av bilresan dit. Bara att den var tråkig och att vi övernattade på en kyrkogård. Sedan så ska vi bära upp alla grejer till lägenheten. Jessica och Linn tycker det är roligt att driva med mig. Det är det också.

IKEA.
Jessica väljer ut en ny säng , som hon också ska använda som soffa, men också bokhyllan Billy. Till Billy två stycken genomskinliga dörrar med frostat glas. Sen blev det en massa kuddar och annat smått och gott som man behöver eller inte behöver.

Allt detta och fyra personer ska vi trycka in i en minibuss. Resultatet…tjaa ni ska få se så fort Jessica skickar bilden.

1. Linn

2. Jessica

3. Simon

Här ser vi en prioriteringslista över vem du ska välja om du vill byggaihop en IKEA-möbel.

Nej nu orkar jag inte mer för tillfället.

~ av genomskinlig på november 3, 2007.

Kommentera

 
