Orka.

Vill inte beklaga mig, men

1. Jag lämnade min dator utan att låsa den. När jag kommer tillbaka har någon b.la bytt hemsida. Internet explorer har bytts till klassikern lemonparty. Mozilla har bytts till någon annan bögporrsida. Min skrivbordbakgrund är bytt till ett rutnät av en bild. Bilden är tagen på en mans könsorgan. Mina Dokument med alla mina skolarbeten har de flyttat och gömt.

2. När jag tagit ut datorn på rasten så kommer mina klasskamrater och rycker , slår igen, drar upp min skärm. Jag sitter bara lungt kvar och sätter upp den i normal position igen så att jag kan se.

3. Igår går en kille i min klass förbi och spottar ett tuggummi i mitt hår. Det tyckte han var väldigt roligt.

4. Idag har jag fått runt 10 stycken papper kastade i huvudet.

5. Idag på lunchen gick jag och tog mat. Sen tog jag dricka och satte ner brickan på bordet. Sen kom jag på att jag skulle ha ketchup. Tar tallricken med mig och går och hämtar. När jag kommer tillabaka har Anton i min klass lagt ner makaroner med sås i mina glas.

//tillägg

6. Varenda dag får jag kommentarer som ” Eyy Reimert! Har du med dig ett rakblad? Jag har så jävla lust att skära mig.” eller ” Det här gillar du väl reimert du som är EMO. *sätter på en allmän growl-skrik-dubbelstamp-In the night I’ll find you to drink your blood-låt*. ”Det här lyssnar du ju på varje dag, säger han totalt seriöst.” För första gången i mitt liv vill jag lyssna på Britney Spears – Baby One More Time.

(Jag har bestämt att det här ska bli min klagovalslista. Här kommer jag att uppdatera med allt roligt som händer på skolan. )

7. Idag när jag gick på toa glömde datorn olåst igen. Mitt msn namn blev nu. ”Sir emo Simon” Mitt personliga meddelande ”Jag gillar snoppar”. Startsidan var den vanliga klassikern.

Tack.

~ av genomskinlig på oktober 24, 2007.

Kommentera

 
