Jeloin

Idag har jag varit på det helt ointressanta campus. Anledningen till att jag överhuvudtaget for var för att det är nära till Anderstorp och då kunde jag passa på att gå till Jeloin. Därför gick jag ifrån föredraget. Väl hos Jeloin så fanns det inte mycket att göra.

”Det är ditt fel på datorn. Otur var det verkligen”

Så nu har jag 1150 kr i reparationskostnader. Men man vill ju att datorn ska funka så

~ av genomskinlig på oktober 17, 2007.

Ett svar to “Jeloin”

  1. Jag har just läst ett häfte på 8 sidor utan att ha läst det. Jag vet inte alls vad det handlade. Jag minns bara att ”Låsman” var med. Det kallar jag oförmåga.

    Sådär är livet. Vad gjorde du på Campus?

Kommentera

 
