genomskinligt

Musik – Porcupine Tree – Stupid Dream – Stranger by the minute.

(BTW Porcupine tree kommer till Sverige snart! Jag vill dit. Fy fan vad jag vill dit! Men det är tråkigt att gå själv. Jag hoppas Linn följer ^^ )

Jag upptäckte en störande sak när jag skulle ta ett av alla dessa internettest som finns. Jag gillar test. Det är roligt att få ett resultat som ibland kan vara ytterst pricksäkert. Men när jag läste den här frågan på ett test blev jag lite irriterad.

  1. Your best friends would describe you as:
    • Intelligent, nurturing, trustworthy, and a good listener
    • Hyper, intense, sweet, and kind
    • Relaxed, artistic, expressive, and quirky

Ni som känner mig får gärna svara mig på hur vilket av de här tre alternativen som passar mig bäst. För det känns som om jag är , i olika situationer, väldigt mycket av det där. Detta störde mig och gav mig ännu ett skäl till varför jag har valt mitt namn.

//genomskinlig

~ av genomskinlig på oktober 14, 2007.

2 svar to “genomskinligt”

  1. Defintivt ettan! ^^

  2. naw snällt sagt 🙂❤

Kommentera

 
