Andragradsekvation <3

Jag la mig ganska tidigt igår natt för att jag skulle orka med matteprovet.( 01.00 ). Håret blev helt platt som vanligt men jag kände mig hyfsat pigg i alla fall. Eftersom jag redan visste hur det skulle gå på provet så skippade jag att repetera innan. De som ville fick gå på vernissage istället. Det gjorde jag. Det var ettornas bilder. Vissa faktiskt mycket bra. Jag upptäckte också att flera av ettorna både ser ut och har samma mognads grad som en äldre person.

Provet kommer. All min energi försvinner. När jag försöker läsa ett tal korsas mina ögon och det känns precis som just innan man somnar. För G skulle man ha 6 poäng. Jag tror jag högst fick ihop 2.

Lovely

~ av genomskinlig på oktober 10, 2007.

2 svar to “Andragradsekvation <3”

  1. Hur gick allt?

  2. Har inte fått tillbaka provet om du täntke det. Men det gick som sagt inte bra.

Kommentera

 
